Norino sweater in een stofje van Eva Mouton

Het lijkt wel een verslaving! En dat is het ook!
Ik maak de ene na de andere Norino sweater en weet echt niet van ophouden! 


Ik beloof plechtig dat dit de laatste zal zijn. 🙈

Lang getwijfeld of ik dit stofje zou kopen. Maar uiteindelijk toch gekocht. En wat heb ik daar geen spijt van! Iemand die weet waar ik nog een lapje kan kopen? Wil hier héél graag nog een jurkje van maken. 

Deze keer maakte ik de 7-9 jaar met 1 cm minder. 
Het valt iets minder ruim. De boord onderaan is minder wijd. 

Ik combineerde de Norino met de soakerpants die ik al een paar keer maakte. 

Zalig toch? 😊





























































 Stof: Eva Mouton
Patroon: Norino sweater
Boordstof: SYAS Playtime
Webshop: Wild van Stof / Bellelien



Reacties

  1. Zalig weer!! Love your outfits!! Hier ook al op zoek gegaan naar de stof na het zien van je fotos op ig. Spijt dat ik maar halve meter kocht :(

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts