Grote dierenfan!

Mijn dochter is een grote dierenfan! geregeld loopt ze hier thuis verkleed als één of ander diertje. Haar luipaard diadeem durft ze dan ook wel eens aan te doen als we naar buiten gaan. 
Dus ik kon haar geen groter plezier doen dan een jurkje te maken in een luipaardprint met een bijpassend mutsje. Ik had al reeds een mutsje gemaakt en dat was een groot succes. Ondertussen maakte ik er een drietal omkeerbaar. Ik vond het patroon hier. Ondertussen wel al een paar keer aangepast. ;) Voor meer foto's, neem dan eens een kijkje op Instagram.

Voor dit jurkje greep ik terug naar de Feliz van StraightGrain. Wel in een aangepaste versie met de knoopjes vooraan.










Patroon: Feliz jurk & blouse
Stof: Wild van Stof
Bontje: Gerecycleerde jas

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts