Kids on Tour 2016 voor Nononsonsmoms

Een tijdje geleden kreeg ik de vraag van twee geweldige dames, Kaatjesnaaisels en SiskobyMieke of ik wou meedoen aan de tweede editie van Kids on Tour
Als een kieken zonder kop zei ik meteen ja. Wauw... dat ze aan mij denken, dacht ik toen! Enige tijd later werden de deelnemers voorgesteld. Kreeg ik het even benauwd. Dames waar ik al zolang naar opkijk doen gewoon mee! 

Na een spannend lotje trek kreeg ik te horen dat ik iets mocht maken voor één van de zoontjes van An van Nononsonsmoms. Paniekmomentje toen! Maak maar iets voor een mama die stuk voor stuk prachtige kleding voor jongens maakt. Kan je raden hoelang ik heb moeten nadenken. Niet dat ik niet genoeg tijd had! Maar het feit dat ik een klein beetje faalangst begon te krijgen zorgde ervoor dat het een bijna deadline werd. 

Ik heb het mij dan maar niet te moeilijk gemaakt en ben gegaan voor de Leather Sweater van LMV. De stof voor deze sweater heb ik gevonden bij Wildvanstof. Ik zag meteen een leuke match met de roestkleurige boordstof en de gestreepte sweaterstof. 

Als jullie mijn vorig blogbericht hebben gelezen kan je zien dat het niet enkel bij deze sweater is gebleven en er zeker en vast nog zullen volgen.

De foto's heb ik in allerijl gemaakt. Voor veel mooiere foto's zullen jullie een kijkje moeten nemen bij Nononsonsmoms. Dan zien jullie ook meteen of ik in mijn opzet ben geslaagd :)














Hieronder kan je meevolgen wie er allemaal meedoet.
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik daar tussen sta!


30/9 - Lucky Mie | Vink

Reacties

  1. Een supertrui, die veel uit de kast zal komen. Merci :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blij terug wat van je te lezen! Het was me echt opgevallen dat het al zo lang geleden was, al moet ik zeggen dat ik zelf de afgelopen maanden véél minder blogs heb gelezen dan vroeger, dus ik dacht dat ik er misschien gewoon overgekeken had en kwam er niet toe eens te checken ;-) Anyway, voor mij is het absoluut geen verrassing dat jij in dat lijstje staat hoor!!! de prachtige dingen die jij maakt blijven niet onopgemerkt!! deze bewijst dat evenzeer! heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt op het eerste gezicht érg gewoon! Maarvan dicht Zoooooo tof

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super super tof!!! Mijn zoon is ook gek van zulke truien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Dorothée, wat hebben we allemaal stress gehad, maar je deed het super goed! Je combineerde ook twee heel mooie stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts