Mijn grote liefde voor prachtige paneeltjes!

In het bos daar staat een huisje...

Ik heb een grote liefde voor prachtige paneeltjes. En dit is er zo eentje van.
Ik heb het ongeveer een jaar geleden gekocht bij Ella & Basiel een stofje van Moda Fabrics genaamd 'Forest Friends'. Dit stofje is momenteel bij Liesellove te verkrijgen maar in een iets donkerdere versie.

Die periode was mijn ervaring met naaien nog niet in dat stadium dat ik meteen wist wat ik ermee zou doen.

Nu zijn we wat ouder en wijzer ;)

Voor dit eenvoudig kleedje heb ik 2 lapjes stof waar 4 tafereeltjes op staan gebruikt. Genoeg voor een bovenstuk en een simpel rokdeel. Het rokdeel is gerimpeld. Maar veel minder dan ik normaal zou doen. Maar we roeien met de riemen die we hebben. En om een wat meer pofferig effect te krijgen heb ik een onderrok gemaakt met meer rimpel die ervoor zorgde dat dit probleem was opgelost.

Voor het bovenstuk heb ik het patroontje van Compagnie M. (de Ileana) gebruikt.
Echt een toppertje!

Een mooi koordje erbij en het kleedje is af!



En nu over naar de broodnodige foto's :)





























Stof: Moda Fabrics Forest Friends
Webshop: Ella & Basiel
Webshop: Liesellove
Patroon: Compagnie M.
Cardigan: Aymara
Muts: Fred & Ginger
Kousen: Collégien








Reacties

  1. zalig mooooiiiii, en zo een fotomodel hier willen ze vooral wild op de foto staan :((

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Barbara! Geloof mij ik moet hier alles uit de kast halen om haar op de foto te krijgen ;)

      Verwijderen
  2. Wauw, zo mooi! Vier panelen voor die jurk had ik niet verwacht..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh bedankt! Zal straks de blog aanpassen. Ik bedoel 2 lappen stof met 4 paneeltjes op. Valt best wel mee ;)

      Verwijderen
  3. Prachtig! Zulke mooie kleurtjes ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo'n schoontje! Geweldig stofje! Schoon modelleke en het staat haar prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Marie-Paule! Ik had daar toch wat meer van moeten bestellen :)

      Verwijderen
  5. Heel mooi jurkje en je meid staat er prachtig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het plaatje klopt. Prachtig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een mooi jurkje! en de tekeningen komen ook zo goed uit. Een knappe meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voila, bij deze ben ik uw 100e volger met Bloglovin ;) Wat een prachtige jurkjes maak jij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt om mijn 100ste volger te willen zijn :)! En bedankt voor het mooie compliment!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts