Geschenkje voor de juf

Het schooljaar is alweer bijna ten einde. Wat vliegt de tijd snel. 
En elk jaar opnieuw willen we de juf bedanken. Ik moet wel zeggen net zoals vorig schooljaar is dit schooljaar zalig verlopen. Dit verdient een leuk afscheidscadeau.

Toch niet zo gemakkelijk! Wat geef je aan een juf! 
Het was wel zeker dat het iets handgemaakt zou zijn. Iets wat nuttig is en wat ze zeker kan gebruiken. De juf heeft net een nieuw huisje gekocht. Dus daar zijn ook wat mogelijkheden.

Mijn jongste dochter Noor had dit jaar de kangoeroe als symbool. Vorig jaar was ze de vis, dus heb ik voor de juf een grote vis gemaakt. Een snoezelig kussen.

Dit jaar toch net iets moeilijker!

Na veel denken en zoeken toch iets gevonden. Ik wou dit al lang maken. De Rosalie 2 uit 'Mijn Tas'. Met als inhoud een vlaggenlijn om haar nieuwe huisje op te vrolijken.

De tas was niet zo moeilijk om te maken. Wel even moeten doorbijten. Toen ik de rits volledig had genaaid besloot die opeens om stuk te gaan ;). Ik kon wel janken!

Maar de aanhouder wint. Ik heb een nieuwe rits gekocht,  en deze keer de kleur die ik oorspronkelijk wou. Dus eigenlijk was deze tegenvaller toch niet zo erg!

Het stofje aan de buitenkant is van Petit Pan, de nieuwe collectie. De binnenkant is een stofje van bij Bambiblauw (grote ruiten neon oranje). De vlaggenlijn is gemaakt uit allemaal restjes. Heerlijk als iets af is! En hopelijk is de juf ook héél blij!



















Ah ja, ik weet dat ik heb gezegd dat ik elke dag een kleedje zou plaatsen. Daar ga ik nu werk van maken ;)


Reacties

  1. Wat een prachtig geschenk ! Super geslaagd ! Daar zal de juf zeker en vast tevreden mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend. Wat zal de juf daar blij mee zijn! Is het boek Mijn Tas nog te koop? Ik zou het heel graag willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts