Verjaardagsfeestje

Binnenkort gaat de jongste naar een feestje. Daar hoort een cadeautje bij!

We hebben gekozen voor een pop van Tante Hilde. Hiervoor ook al 2 poppen van gemaakt toen ik begon te naaien. 

Niet zo goed gelukt als deze! Best wel tevreden met het resultaat :). 

En hopelijk de jarige ook :)!










Hierbij hoort natuurlijk een kaartje. Toen kwam ik op het idee om een briefomslag te maken. Ik gebruikte een echte briefomslag voor de juiste afmetingen. Niet zo moeilijk om te maken. En toch zoveel mooier!




 En dat stoppen we in een leuke kartonnen zak van de AVA








En waar was ik met mijn gedacht! Natuurlijk wil de jongste er ook één! En van één komt 
twee en drie...





















Clark Kent versus Superman ;)













En ook de popjes verdienen leuke kleertjes. Toch wel fleurig die Petit Pan stofjes :)!





Een kleine samenvatting ;)



Zoals je kan zien ben ik een fan van het naaiboek van Tante Hilde! Ik kan poppen blijven maken! Alleen laat mijn huis dat momenteel niet meer toe ;). 

Ik hou het voorlopig bij verjaardagen :)





Reacties

Populaire posts