Testing, testing...The Noa pants van Compagnie M.

Marte van Compagnie M. heeft het weer voor mekaar! 

Een broekje kort of lang voor zowel jongens en meisjes. Helemaal niet moeilijk om te maken, en zit in een wip in elkaar door de duidelijke handleiding! 

Ik was meteen verkocht toen ik haar eerste versie zag. Zo een mooi broekje moet ik toch verkocht krijgen aan mijn dochter, die normaal gezien niet zo'n broekjesfan is.

En ja hoor, de eerste broek waar er geen morren aan te pas is gekomen. 

Getest en goedgekeurd! 

















En bij een superleuk broekje hoort ook een nieuw t-shirt. 
Een patroontje voor jongens uit de Ottobre 2011, aangepast en helemaal girl proof gemaakt.


Wat hou ik van mijn klein indiaantje!










Wil je ook graag dit broekje of shortje maken,  dan kan je tot 19 juni genieten van een leuke korting.

Gebruik de code: NOA10  en krijg 10% korting.

Stof: Cotton + Steel - Mustang - Arrows - Pink
Designer: Melody Miller
Winkel: Julija's Shop
Tricot: Moens Antwerpen

Reacties

  1. Je maakte een heel mooie versie! Ik blijf zweren bij die Cotton+Steel-stofjes, die zijn zo zalig zacht én schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze versie vind ik zoooooo mooi! :) staat ze geweldig mooi en lekker fleurig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat draagt ze dat toch met stijl! Heel mooie Noa en helemaal verliefd op die pofmouwtjes van dat shirtje ook. Top setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke outfit en die stoffen combi vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie versie! Mijn rokjesmadammen zal ik na het doen bekijken van jouw blogpost wel kunnen overtuigen van een broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi! En wauw voor dat t-shirtje, dat ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooh!! Dit moet dan toch de mooiste Noa zijn die ik tegenkwam, al is de concurrentie bij de testers moordend moet ik zeggen :-) het is in elk geval prachtig!! Dat stofje is toch zooooo schoon he!! Ik maakte er een Janneke en een Lotta rokje uit en had zoooooveel spijt dat het op was... Ik heb nog wel de donkerblauwe versie liggen, misschien moet ik jou maar eens na-apen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik zou nog bijna vergeten te zeggen dat het t-shirtje ook echt de max is!! Heel mooi!!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts